İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Namet Küflenmiş Sucuk.

25.02.2017 tarihinde Torium AVM içinde bulunan 5m Migros'tan ''avantaj paketli'' Namet sucuk aldım ve son kullanma tarihi 01.05.2017 idi. Bu avantaj paketinde 2 adet sucuk vardı. Bu akşam (27.02.2017) pişirmek için 2'li paketi açtığımda bir sucuğun iç kısmı tamamen küflü olduğunu gördüm. Bu sucuklar 2 gündür buzdolabında idi. Nedense diğer sucukta bir problem yok. Görüntüsü o kadar kötüydü ki sucuktan soğudum. Sürekli Namet kullanan bir tüketiciyim, o akşamda 3-4 parça Namet ürünü aldım. Bundan sonra kullanmayı asla düşünmüyorum. Ayrıca bu olay içinde basın ve ilgili makamlara başvurular yapacağım. Sucuklara ve aldığım fişlerin tüm resimleri duruyor. Resmen 2 sucuk parasını boşuna verdim. Ayrıca paketin üzerindeki ''müşteri destek hattını'' aradığımda, ''eksik ya da yanlış'' tuşladınız hatası veriyor.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget