Vodafone kurumsal hat kullanıyorum 1 aydan beri kredi kartıyla ödeme sistemi hata veriyor. Ödenmeyen fatura nedeniyle hattımı aramalara kapatmışlar ayrıca 2 aydan beri kurumsal olan hattımı bireysel hatta taşımak istiyorum sistemlerimizde hata var diyorlar.
Yorum Gönder