Vodafone'dan 24 aylık faturaya yansıtmalı telefon aldım 9 ay normal 65 TL anlaşmalı olan ödeme geldi 10.ayda 104 TL geldi 11.ayda 113 TL ödeme geldi ve bu sıkıntılarımı Vodafone müşteri hizmetleri paylaştım ve bana dedikleri oyun indirme ve üyelik olduğunu söylediler ama ben kesinle böyle bir uygulama indirmedim. Tüketici olarak bu haklarımın alınmasından şikayetçiyim. Tüketici Hakem Heyetine şikayet edeceğim.
Yorum Gönder