U36pxu esb-erz TK7070 esb-erz sefer sayılı uçak yolcusuydum. 1 saat önce havaalanında oldum. Bankoda sadece 1 görevli var ve özellikle yavaş davranıyor. Sıra bana geldiğinde yarım saat vardı uçağın kalkmasına ve kapılar kapandı deyip biletimi vermediler. Oysa ekranda son çağrı yazıyordu. Anons da yapılmadı üstelik ses sistemleri bozukmuş güya. Benimle birlikte diğer yolcular da bu şekilde kaldı. Biletlerimiz başkasına satılmış. Yazıklar olsun! 250 TL yandı.
Yorum Gönder