13 ocak'ta hattımın ön ödemeli hatta geçmesi için müşteri hizmetlerini aradım. 48 saat içinde dönüş olup işlemi gerçekleştireceklerdi, ancak aradan 1 aya yakın zaman geçti hala ön ödemeliye geçemedim. Onlar aramadığı için kaç defa aradım hala sorunum çözülmedi. Sistemde sorun varmış, en kısa zamanda dönülecek diyorlar arayan yok. Nasıl bir sistemse bu? Bu yüzden Vodafone Sinirfone'a dönüştü benim açımdan. Son çare buraya yazıyorum. Müşteri memnuniyeti bu değil. İstediğim şey zor bir şey değil Vodafone.
Yorum Gönder