3 günlük gittiğimiz tatilin son gününde kolumun üzerine düştüm ve bileğim şişti. Otelin doktoruna gittiğimde 200 TL'ye kayıt açmaları gerektiğini, kayıt haricinde bir tedavi uygulanır ise ayrıca ücret talep edeceklerini söyledi. Canım yandığı için önemsizdi, doktor bey koluma gözüyle bakıp 'kırık, burada bir şey yapamayız. ' Dedi. Bolu'ya devlet hastanesine gittik kırık vs hiçbir şey olmadığını yalnızca incinmiş olduğunu söylediler. Yanlış teşhisle haksızlık yapıyorlar. Hem canımızdan hem paramızdan oluyoruz.
Yorum Gönder