İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Faturalandırma Ve Faturalı Hatta Geçiş.

Vodafone faturasız hat kullanmaktaydım, fakat 06.02.2017 tarihinde arandım ve faturalı hatta geçişi kabul ettim. Hattımda paketim tanımlı olduğu için geçiş yapılmadığını düşünerek işlem yapmadım. Paketim bitmeden müşteri hizmetlerini arayarak fatura kesim tarihinin 06.02.2017 'de kesildiğini öğrendin. Paketim bitti, fakat herhangi bir geçiş sağlanmadığı için mağdur oldum. Hattımdaki TL' lerden düşüş oldu. Ben düşen TL 'lerimin iadesini istiyorum ve mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget