06 Şubat 2017 tarihi saat 24.00’te “Devreden Fırsat Kampanyası” 1 yıllık taahhüttü sona ereceği için, 05 Şubat 2017 tarihi saat 21.00 sıralarında Vodafone müşteri temsilcisini aradım. Bu kampanyaya devametmek istemediğimi ve hattımı kapatmak istediğimi talep ettim. Hattın 06 Şubat 2017 tarihi saat 24.00’e kadar kapatılamayacağını, hat kapatma işleminde 1 fatura daha ödemem gerektiğini beyan etti. Ben de kampanyamın bittiğini yeni döneme geçerse 1 yıllık taahhüt olacağını ve bunu istemediğimi söyledim. Müşteri temsilcisi bana taahhüt olmayacağını sadece 1 fatura daha ödemem gerektiğini söyledi. Ben de tekrar fatura ödememek için (mağduriyet yaşamamak için) hattımı faturasız bir tarifeye geçirilmesini talep ettim. Hattımın bir an önce kapatılmasını istiyorum.
Yorum Gönder