İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Faturada Hatalı Olarak Kesilen Ücretin İadesini istiyorum.

14 Aralık 2016 tarihinde Vodafone firmasından cihaz kampanyasına katıldım. Cihazımı aldım, ancak firma yanlışlıkla faturama cayma bedeli olan 80 TL eklemiş. İade etmeleri için hem mahalli firmaya başvurdum, hem de Vodafone'a başvurdum. Ancak her defasında net bir cevap almamakla beraber, sonuç alamadım. Firma geç ödediğimiz her gün için nasıl faiz kesiyorsa, bizim yanlış olarak aldıkları paramızı da zamanında iade etsinler. Ama hem 72 saatte çözeceğiz diyorlar, hem de 50 gündür süründürüyorlar.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget