İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone 3 Faturamı Fazla Ödedim.

Vodafone benim onayım olmadan yaptığı üyelikler yüzünden 3 faturamı fazla ödedim. Bu konuda hiçbir şey yapmayıp üstüne benim onayım olduktan sonra olabilecek paketler dahilinde olduğunu söylediler. Fakat bana kesinlikle bildirimi bile gelmeyen mesajları ben nasıl onaylayabilirim? Vodafone'dan mağduriyetimin giderilmesini ve bir daha tekrarlanmamasını istiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget