İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Fatura Ve Müşteri Hizmetleri Merkezi Sorumsuz Davrandı!

Vodafone Esnaf M tarifesini kullanıyorum, normal faturam 42 TL iken ocak ayı faturam 84 TL geldi. Büyük ihtimal paket aşımı nedeni ile fahiş fiyatlar geliyor ama paket aşımı ile ilgili bir uyarı SMS'i ya da mail ya da aranma olmadı 7000'e mesaj attığımda ise "geçici olarak bilgi veremiyoruz" diyor, yani paketimde ne kadar kaldı öğrenemiyorum. Karşı tarafta bilgilendirme yapmıyor ama faturaya geldi mi hemen 84 lira fatura geliyor. Fatura detayı için Vodafone Yanımda uygulamasından detaya ulaşamadım. 542'yi aradım sistemleri çalışmadığı için "sonra arayın" dediler, ana merkezi aradım 08505420000 15 dakika operatöre bağlanmak için bekledim. "542 işlem yapamıyor, genel merkezden çözüm istiyorum" dedim "bekleyin" dedi ve 542'ye bağladı, yani resmen başından savdı. Taahhüdüm bitince ana merkez bir hafta boyunca aradı durdu Vodafone'dan ayrılmamam için ama şimdi işleri bittiği için yüzümüze bakmıyorlar.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget