İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Cihaz Ödemesini Yapmadılar.

12. 07. 2015 tarihinde Ankara'da KC Göksu GSM Center Vodafone Smart Ultra 6 telefon aldım. Değişik tarihlerde 3 defa yetkili servise götürdüm. Telefonun rızası giderilmedi. Servisten telefonun yapılamayacağı söylendi. Tüketici Hakem Heyetine başvurdum. Oradan lehime cihazın ödeme kararı çıktı. Tüketici kararı ile GSM Center başvurdum. Parayı ithalatçı firma ZTE servis merkezinin ödeyeceği söylendi. Bütün evrakları gönderdim. 21. 01. 2017 tarihinde şu ana kadar ödeme yapılmadı. Ben mağdurum. Telefonu ben ZTE servisinden almadım güvenilir firma diye Vodafone'dan aldım. Acilen mağduriyetimin giderilmesini rica ediyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget