Vodafone faturasız hattımı faturalıya perşembe günü taşımak için Kadıköy Rıhtım şubesine başvuruda bulundum cuma günü onaylanır dediler salı onaylandı. 10 GB internet dediler 7.5 GB geldi 2000 dakika dediler 1500 geldi 1000 SMS dediler 700 geldi ve bana biz sana indirim yaparız sen sadece 45 TL ödeyeceksin dediler 62 lira fatura geldi hadi sadece birinde sorun olsa anlayacağım fakat bu nedir? Her konuda ayrı bir eksiklik yanlışlık bir an önce 62 TL ödeyeceksem bile tüm haklarımdan faydalanmak istiyorum.
Yorum Gönder