İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Porland Porselen Ayıplı Mal Gönderimi, İade Kabul Etmeme, Kaba Müşteri Hizmetleri

12 Şubat'ta Porland Ankara Forum mağazasından 1.596 TL ödeyip yemek takımı aldık, ellerinde yeterli sayıda ürün olmadıklarını söyleyerek bilgisayardan siparişimizi gerçekleştirip adresimize teslim edileceği söylendi. İki hafta sonra teslim edildi ama neredeyse ürünlerin hepsi defolu iade almamak için kırk türlü şey söylendi sonunda iade alırız ama kargo size ait kargo sırasında kırılacak olan ürünlerinde ödemesi size ait dediler. Kabul etmedik kendi anlaşmalı kargoları geri iadenin onlar tarafından ödeneceğini belirterek ürünlerimizi gelen adrese kargoladı fakat 212 numaralı müşteri hizmetleri olduğunu idea eden S.. isimli kişi bağırarak saygısız bir üslupla bizim art niyetle bunları yaptığımızı parasını ödersek belki kutuyu açıp ürünlere bakabileceklerini aksi takdirde ürünleri almayacağını paramızı geri vermeyeceğini söyledi tüketici haklarına şikayet edeceğim böyle şey görmedim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget