Benim sahip olduğum bir hattı (bu hattı alırken para ödedim) önce kapatıp sonra bana tekrar parayla satan, internet hızından daha hızlı insanlardan para alan operatör. Ayrıca 70 TL ücret isteyen bayisi, ödediğim ücretin karşılığında makbuz isteyince 67 TL'ye düştü bir anda. 3 TL'ye tamah etmek karaktere işlemiş. Şaşırmadım sonuçta Turkcell bayisi. Artık mahkemede görüşürüz.
Yorum Gönder