İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Turkcell Paket Aşımında Onaysız Ek Paket Yükleyerek Faturamı Şişirdiler.

1000 dakika, 1000 SMS, 4 GB paketi kullanıyorum faturam ortalama 50 TL civarı gelirken dakikadan paketim bitince bittiğine dairde ek paket alındığına dairde tarafıma bilgi verilip onay alınmadan 5 defa 5 liradan 25 lira faturama yansıtılmış. Müşteri hizmetlerini aradım paketim bittiğinde durması için akıllı fatura adı altında her ay faturama 3 TL yansıtacaklarını bildirdiler. Ben bana ekstre paket satmalarını da istemiyorum. Bunun için gereksiz bir bedelde ödemek istemiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget