1000 dakika, 1000 SMS, 4 GB paketi kullanıyorum faturam ortalama 50 TL civarı gelirken dakikadan paketim bitince bittiğine dairde ek paket alındığına dairde tarafıma bilgi verilip onay alınmadan 5 defa 5 liradan 25 lira faturama yansıtılmış. Müşteri hizmetlerini aradım paketim bittiğinde durması için akıllı fatura adı altında her ay faturama 3 TL yansıtacaklarını bildirdiler. Ben bana ekstre paket satmalarını da istemiyorum. Bunun için gereksiz bir bedelde ödemek istemiyorum.
Yorum Gönder