İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Yayın İzleyememeMağdur Ediyorlar.

Tivibu cihazımdan ilk önceleri ses gelmiyordu. Şimdi ise görüntüde yok. Müşteri hizmetleri dedikleri şeyde herhalde göstermelik. Çünkü tek izinli olduğum pazar günü saat 9'dan beri onlara ulaşmaya çalışıp TV izleyebilmek istiyorum ve sistem 4-5 dakika telefonda bekleterek en başa sarıyor. Vermedikleri hizmetin ücretini tıkır tıkır alarak üstüne üstlük yardım bile etmeyip bizleri mağdur ediyorlar. Tivibu'yu bana soranlara bundan sonra düşman başına diyeceğim. Türk Telekom'un hiçbir hizmetinden de bundan sonra faydalanmayacağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget