26 Ocak 2017 tarihinde açılan elit hizmet kaydı askıda kalmış bunu iptali için Türk Telekom müşteri hizmetlerini defalarca aramama rağmen bunun iptali bir türlü gerçekleştirilemedi. Bununla ilgili Türk Telekom Kartal müdürlüğüne gittim bununla ilgili kendilerinin bir işlem yapamadıklarını belirttiler bununla ilgili müşteri hizmetlerinden tarafıma 2 haftayı aşkın süredir herhangi bir olumlu dönüş yapılmadı ve ortalama 3 günde bir tarafımın aranıp ulaşılamadığı gibi asılsız mesajlar atıldı mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.
Yorum Gönder