Kaç yıldır Türk Telekom kullanıcı olduğumu bile hatırlamıyorum düşünün o kadar eski. Telefonla arayıp dondurduğum halde benden kullanmadığım internet için ücret talep ettiniz. Ve müşteri hizmetleri arayıp hizmet almak istediğimde hiçbir aklı başında insandan doğru cevap alamadım. Bunun üstüne GOP Türk Telekom merkezine geldiğimde beni bugün saat 15.30 da numara bitti alamayız diyerek geri çevirdiler. Siz insanlar ile dalgamı geçiyorsunuz?
Yorum Gönder