Yaklaşık 4 aydır evime internet bağlatmaya çalışıyorum fakat ikamet ettiğimiz yerde port olmadığı için hizmet alamıyorum. Ve 4 ay önce de bununla ilgili Beylikdüzü Telekom Müdürlüğü'ne dilekçe verdim. Ne arayan oldu ne soran üstelik aradığımda telefonlara da cevap alamıyorum. Hiç kimse açmıyor. Ve talebim karşılanmadığı takdir de her gün şikayet edeceğim gerekirse hukuki yollara baş vuracağım.
Yorum Gönder