İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Sim Kart Problemime Çözüm Bulamıyorlar!

2 hafta önce faturalı hatta geçirildim. O günden beri sim kartımla ilgili pronlemlerle uğraşıyorum. Şu anda dışarıdan arayan 2-3 arama sonunda anca telefonum çalıyor ilk aramada kesinlikle çalmıyor. Dışarıyı aradığımda da aynı problem ilk aramam kapanıyor ancak ikincide arayabiliyorum. 6-7 kere kayıt bıraktım fakat hiçbir çözüm önerisi ile gelmediler. İş içinde kullandığım bir hattım gerçekten büyük problem yaşıyorum. Sim kartımı ücretsiz değiştirmek istiyorum benden kaynaklı olmayan bir problem için ödeme yapmak istemiyorum. Artık nasıl ve nereden yardım alacağımı da bilmiyorum,aramalarım sonucunda hiç bir yardım alamadım. Bu kadar fiyasko bir yardım anlayışı görmedim, aynı problemleri Tivibu içinde yaşadım. Kesinlikle yardım ve destek alamıyorum. Türk Telekom marka değerini bu kadar düşürmemeliydi. Sorunumun çözülmemesi durumunda hattımı başka operatöre taşıyacağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget