Nike ayakkabımı Boyner'den aldım. Yalnız burada 6 ay garanti veriyor. Yalnız burada süre geçtiği için garanti süresi bitmiştir bir şey yapamayız. Yazık hem Boyner markasına hem de Nike firması tasarıma yakışmadı. Yazıklar olsun, milleti kandırmayın. Sanki ayarlama yapsın tam 6 ay olduğu zaman sağlam kalsın sonra parçalanan son gelip yenisi alsınlar yazık yazık hiç yakıştı.
Yorum Gönder