30.01.2017 'de Türk Telekom bayisinden internet üzerinden TTNET aboneliği için başvuruda bulundum ve S*** aboneliğimden TTNET aboneliğine geçmek için aktivasyon başlatıldı. Bana iki ya da üç iş günü içinde TTNET' e geçebileceğim söylendi ama bugün beşinci gün ve sonuç benim oturduğum mahallede boş port yokmuş bu yüzden port boşalmasını beklemem gerekiyormuş ya da Türk Telekom merkezine yazılı dilekçe vermem gerekiyormuş yeni boş port açılması için böyle saçmalık olur mu ben ramazan pidesi almak için başvurmadım ki pide kuyruğu bekler gibi portların boşalmasını mı bekleyeceğiz port boşaldığında da ne yapılıyor en uygun müşteri adayı seçilip port için ona mı tahsis ediliyor siz Türk Telekom yetkilileri derhal bu saçmalığa bir son verip problemimi ortadan kaldırır mısınız lütfen!
Yorum Gönder