İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Komik Adlı İçerik Servisine Üye Yapıyor.

Son dört aydır faturalarıma içerik servisi ücreti yansıyor. Ne olduğunu sorguladığımda öğrendim ki bir içerik servisine üye olmuşum. Hiçbir şekilde onay vermediğim bir üyelik. Müşteri hizmetleri ile defalarca görüştüm olmadı. Online işlemlerden şikayetlerimi yazılı olarak bildirdim. Birbirinden tutarsız cevaplar aldım. Birinde iptal edildi dediler, sonra yeniden üye oldun dediler. En son bana 14 TL'nin iade edildiği söylendi. Sonradan edilemeyeceği söylendi. Saçma sapan bir durum oldu. En önemlisi bu abonelik nasıl gerçekleşir diye sorduğumda aldığım cevap: sim menü var, orada linkler var, tıkladığınız an üye olmuş olursunuz. Böyle bir saçmalık olabilir mi? Bir yere üye olacaksın ve ne olduğunu ve nasıl olduğunu bilmeyeceksin. Adeta vatandaşı saf yerine koyuyorlar. 40 milyon abonenin hepsi için geçerli olan bu durum karşısında, gerekli oluşumun başlatılmasını talep etmekteyim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget