TTNET'ten yaklaşık olarak 3 senedir kullandığım internetimden hiçbir zaman verim alamadım. 16 MB taahhüt edip 4 MB te razı ediyorlar internetim sürekli kopuyor 100 den fazla arıza kaydı oluşturmuştur kendileri. Ve son 5 gündür internetim yok her aradığımda arıza kaydı oluşturuyorlar ve çözüm yok. En son bugün aradığımda ise arızanın bugün başladığını ifade ediyorlar 5 gündür yok dediğimde şaşırıyorlar dalga geçiyorlar adeta. Ben Türk Telekom adlı firmanın taahhütlerini yerine getiremediği gerekçesi ile taahhüt cayma bedeli ödemeden internet hattının iptalini istiyorum. Türk Telekom dan internet hizmeti alanlar önce bu yazıyı okumalıdırlar. Düzgün bir hizmet verilmiyor.
Yorum Gönder