Türk Telekom sözleşmemin bitmesine 1 hafta kaldığı için yenilemeyi düşündüğüm internetle alakalı fiyat almak için gün içerisinde 3 kere çağrı merkezi ile görüştüm. Fakat 3 görüşmede de aynı paket için farklı fiyat aldım. Bu nasıl oluyor anlamış değilim. En sonunda kesin fiyatı öğrendikten sonra diğer rakip firmalara oranla daha fazla olduğunu fark ettim. Türk Telekom 6 yıllık abonesinden rakip firmalara göre nasıl daha fazla ücret talep ediyor çözmüş değilim. Herhalde abone sayılarını azaltmak istiyorlar. 2. mesele ise 16 Mbit hızındaki internetimin 3 gündür 3 Mbit hızına düşmüş olması. Türk Telekom'a bu konu için bildirim yaptığımda sorunun evde ki sistemle alakalı olduğu dönüşünü yaptılar ve kontrol etmek için ücret karşılığında teknik ekip gönderebileceklerini söylediler. Sözleşmemin bitmesine 1 hafta kalmışken bunlara denk geldiğim için şanslıyım. Türk Telekom'la asla artık işim olmaz.
Yorum Gönder