05.02.2017 tarihinde Düzce/Kaynaşlı Merkez' den ikinciye indirimli tayt aldım iki adet. Aldığım taytin bir tanesi defolu diğeri ise giydikten 1 saat içerisinde yırtıldı. Belkide yırtıktı biz fark etmedik. Bugün götürdüğümde ise yırtık olana giyildi diye geri alamayacaklarını belirttiler. Sağlam ürün satmadıklarını geçtim ürünlerinin arkasında bile değiller. Bu nasıl mantıktır?Bir saat içerisinde yırtacak ne yapabiliriz? Bu nasıl bizim hatamız olur? Yırtık zaten bildiğiniz gibi değil. Anında tayt açıldı kumaşından. İndirim yaptınız diye diye en kalitesiz yırtık, makas ile kesilen ne kadar ürün varsa piyasaya mı sürdünüz? Zaten siz ne zaman indirim yapsanız süt tarzı ürünlerde 3-5 günlük tarihine kalmış ürün satıyorsunuz. Sattığınız tayt de aynı...
Yorum Gönder