Rize merkez Çiftekavak Mahallesi'nde internet hizmeti almaktayım. İnternet hizmetinizi 6 yılına aşkın kullanıyorum ve bu 7. yılım. İnternet hızım 16 Mbps kadar destekli paket aldık ama daha o hızlarda kullanmak nasip olmadı. Hız düşüklüğünde arıza kaydı verdiğimizde evimize gelen ekip gerekli olana kontrolleri yaptıktan sonra hızımız 1.8 Mbps olan hızımız 2.4 Mbps kadar çıkıyor. Bu kadar yavaş olmasının nedenini sorduğumuzda ise baz istasyonuna uzak olduğumuzdan dolayı internet hızınız yavaş diyorlar. Bunu nasıl halledebiliriz dediğimizde ise yakınıza yakın başka bir baz istasyonuna bağlanmanız gerekli ya da size daha yakın bir baz istasyonu kurulması gerekiyor. Bulunduğumuz yerde topluca yavaş olan internetten dolayı benim yazmamı istediler ve biz topluca bu yavaşlamadan mağduruz. Gerekli kontrollerin yapılmasını bekliyoruz.
Yorum Gönder