Bina portu için 9 aydır bekliyoruz. 2 kere 3 kere başvuru yapmama rağmen yapmış olduğum başvurular iptal ediliyormuş. Sisteme sebebi bile girilmeden ne olduğu ne olacağı belirsiz. Binanın kutusu geldi bağlandı halen bir dönüş yapılmıyor. Koskoca Türk Telekom bu şekilde mi hizmet veriyor. Bütün işlerimizi internetten hallediyoruz. Her ay 200 TL telefon internet faturası ödemekten gına geldi artık.
Yorum Gönder