Menemen-30 Ağustos Mahallesindeki sokak köpeklerinden bıktık. 9 aylık kızım var bu köpeklerin havlamalarından dolayı uyuyamıyor. Korkarak ağlayarak uyanıyor. Özellikle geceleri havlamaları daha yankılı oluyor. Gün içinde de sokakta rahatça yürüyemiyoruz ve sokaklarda çocukların oyun oynadığı bir mahallede böyle köpeklere karşı önlem alınmamasının mantığı nedir? Kendi yaşadığımız olay da var: Eşim bebek arabasıyla sokakta yürürken köpekler saldırmış çevredeki gençler taş atarak kovalayabilmişler! Daha geçen hafta 4 tane doğuran oldu. Bunlar iki ay sonra diğerleri gibi olacak ve her geçen gün sayısı artıyor ve insanlara daha çok saldırma eğilimi gösteriyorlar. Bir çocuğun başına bir şey gelip haberlerde adınız çıkınca mı aklınız başınıza gelecek?
Yorum Gönder