İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Her Ay Sözleşme Yaptığım Rakamın % 50 Fazlası Geliyor.

Telekom'dan beni aradılar ve mevcut hattımı 26 TL'lik pakete geçerseniz avantajınız olur dediler. Mevcut faturam 27.5 idi ısrarla farkı olmaz diye sormama rağmen olmaz dediler. Şimdi her ay 43 geliyor müşteri hizmetlerini arıyorum bir türlü ulaşamıyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget