Telekom'dan beni aradılar ve mevcut hattımı 26 TL'lik pakete geçerseniz avantajınız olur dediler. Mevcut faturam 27.5 idi ısrarla farkı olmaz diye sormama rağmen olmaz dediler. Şimdi her ay 43 geliyor müşteri hizmetlerini arıyorum bir türlü ulaşamıyorum.
Yorum Gönder