Para iadesi yapılmadı paramı istiyorum. H*** c*** sevgililer gününden önce sipariş verdim ama sevgililer gününde gitmediği gibi ne gönderdiler ne de aradılar para iadesi de yapmadılar arayan soran ilgilenen de yok aradığımda onları gün içinde aranacaksınız yatırılacak deyip dalga geçip duruyorlar ben tüketici haklarımı da dava açacağım aynı zamanda avukatım da ilgilenecek.
Yorum Gönder