Türk Telekom interneti ilk kullanmaya başladığımda memnundum. Gayet iyiydi. Lakin internetin kesilmesi ve faturama yansıyan fazla ücretler sorgulatma sebebiyet verdi ve sorgulattığımda Tivibu abonesi olmadığımız halde fazladan 1 ay Tivibu ücreti (4 TL) almışlar. Ben durumu belirttim ve internet dışında hiçbir abonelik istemediğimi söyledim.
Yorum Gönder