Türk Telekom'dan aldığımız çok yavaş çalışmayan interneti kapattırdım. Kapatırken zaten bir çok problem yaşadım, iptal etmemek için telefonu yüzüme kapadılar. Şimdi de günde 5 kez iptal ettik diye arıyorlar, dünden beri 15 oldu. Tamam anladım kapattınız diyorum, 1 saat sonra yeniden aranıyor.
Yorum Gönder