5 gün önce modemimin ADSL ışığı yanıp sönmeye başladı, internete bağlanamadım. Aynı gün müşteri hizmetlerini arayarak arıza kaydı oluşturulmasını talep ettim. Ertesi gün yetkili servisten geldiler, internetimde problem olmadığını, modemimin arızalı olduğunu söylediler. Modemimi tamire gönderdim, sağlam olduğunu öğrendim. Evde 2. bir modem denedim, o modemde de aynı bağlantı sorununu yaşadım. Tekrar müşteri hizmetlerini aradım. Sonraki gün tekrar yetkili servisten geldiler ve ADSL'den VDSL'e geçiş yapıldığı için modemimin çalışmadığını, yani bir arızası olmadığını söylediler. Benim bu geçişle alakalı bırakın izni, haberim bile olmadı. İtiraz ettim, tamam tekrar ADSL'e geçişiniz sağlanacaktır dediler. Ertesi gün ben işteyken teknik servis tekrar gelmiş ve VDSL'e geçiş olduğu için modem çalışmıyor deyip gitmiş. Böyle bir hizmet anlayışı olabilir mi? Yasal olarakta hakkımı arayacağım.
Yorum Gönder