Oturduğum binanın önünde yer alan Türk Telekom'a ait rögar kapağı her araç geçişinde inanılmaz gürültü yapıyor. Talebimi iletecek bir muhatap bulamadım. Çağrı Merkezi, biz bunu kayıt olarak alamayız diyor. İnternet şubeden yaptığım talep ise bir süre sonra kapatıldı. Sorun devam ediyor.
Yorum Gönder