7 Şubat 2017 tarihinde Narlıdere Delta Telekom bayisi üzerinden aile hattından silahlı kuvvetler maxi tarifeye geçmek için kimlik kartı bilgilerimle müracaatımı yaptım. Tarafıma 72 saat içerisinde sonuçlanacağı bildirildiği halde gün itibarı ile 8 gün geçmesine rağmen, basit bir abonelik transferi becerilip yapılamamıştır. Bayi ile görüşmemde, herhangi bir problem olmadığı, Türk Telekom'un suçu olduğu, personel azlığından işlemlerin çok geç yapıldığı, işlem sırasında abonelik geçişinin beklemede olduğu bilgisi defalarca tarafıma dönülmüştür. 21. yüzyılda 8 günde abonelik transferini becerip yapamıyorsanız, yazık size. Bence dükkanı kapatıp gidin. Utanılacak bir durum. Bu arada 8 günlük yüksek tarife üzerinden faturalandırılmaya devam ettim ve ediyorum. Bu mağduriyet ise aslında sizin iş yapamayışınız.Aradaki yüksek faturayı, bu işi yapamayanlardan tahsil ediniz.
Yorum Gönder