05/07/2017 günü sabahı 9222den kredi mesajı geldi ve aylık 30 TL olduğunu görünce hemen araştırdım birçok kişi bundan mağdur. İnsanları kayıt ederken şöyle uygun böyle uygun deyip sonra paranızı böyle almanız normal değil. Bu ay ödediğim faturayla ****** ile güzel bir paket alır, böyle gereksiz para kesimi olmadan kullanırdım. Para iadesi olmama durumunda zaten ailecek operatör değiştirmeyi düşünüyoruz.
Yorum Gönder