Telefonuma iletim mesajı diye bir mesaj geldi önce önemsemedim. Online işlemlere girdiğimde faturamda fazladan yapılan ödemeler olduğunu fark ettim. Sebebini öğrenmek için müşteri hizmetlerini aradım. O gelen iletim mesajı üyelik mesajıymış. Herhangi bir linke tıklamış ve üye olmuşsunuz, anca üyelik iptali yapabilir, mobil ödemeyi kapatabiliriz dediler. Sorumluluğun kullanıcı da olduğunu yapabilecekleri bir şey olmadığını tekrarladılar. Uzun konuşma sonrası şikayet kaydı açtılar 72 saat içinde bilgi verilecek dediler. Türk Telekom'un altyapı yetersizliği yüzünden ya da tam bilgilendirme yapılmadığından yüzlerce insanın cebinden paralar havaya uçup gidiyor. Umarım Türk Telekom bu olayın çözümünü bulur.
Yorum Gönder