Gar girişten sonra otoparka giden yolda yol tek şerit yapılmış olup ve bu tek şerit yola yolcu almaya gelen ve bırakmaya gelen araçların yol boyuna park etmesi araçların araç trafiğine engel olması ve dakikalarca herkesi bekletmesin park etmiş araçların bulunması bu araçların bombalı araç olup olmadı bilinmemesi sebebiyle vatandaş olarak malımızın ve canımızın tehlikede olduğunu ilgili arkadaşlar veya görevlileri bununla ilgili çalışmaların bir an önce yapılması otopark sorununun ortadan kaldırılmasını buraya gerekirse trafik polisi veya görevli güvenlik çalışanı olması gerekiyor şikayetimizi önünde bulundurursanız sevinirim.
Yorum Gönder