Ankara Pursaklar'da 1.5 yıl önce yenibir binaya taşındık. İnternetimiz bugün gelecek yarın gelecek diye diye bu zamana kadar geldik. Siteden imza topladık talep ettik. Bireysel talepler oldu. En sonunda gelen cevap 2018e projemizde binanıza internet çekilmesi görünmüyor dendi. Bulunduğumuz yerde hemen bitişiğimizde 20-30 yıllık binalar var alt sokağımıza yapılan ve daha 6 aydır kullanılan siteye hemen bağlanmış internet. Bize mi bir garezi var Türk Telekom'un! Hangi çağdayız 2-3 sene internet mi bekleyeceğiz! Böyle saçma şey olur mu? Hemen ama hemen bu sorunun çözümlenmesini istiyorum yetkililerden.
Yorum Gönder