Cumartesi saat 4' te otele varmamıza rağmen odalarımız hazırlanmamıştı.A** hanım bize "sizi biraz misafir edelim odalarınız hazırlansın" dedi ve sonradan 50 TL ödememiz gereken 4 Türk kahvesi geldi, otelde içtiğiniz bir bardak çay bile ücretli, yemek dışında içtiğiniz suya kadar hepsi çok yüksek fiyatlarda ücretlendiriliyor. Bir daha asla tercih etmeyeceğimiz bir mekan, yemekler son derece vasat,odalar bir önceki müşterilerin artıklarıyla dolu, temizlenmiş denilen odada yarım ayran şişesi ve bira şişesi vardı. Fiyatlar o kadar yüksek ki insanlar B**' den alıp gelmiş.
Yorum Gönder