02.09.2014 tarihinde saç ekimi yaptırdım ekilen saçlar tutmadı. Bir yıl sonra merkeze tekrar gittiğimde ''saç deriniz çok yağlı bundan dolayı saçlarınız tutmamış'' diye söylediler. Ve buna rağmen dalga geçer gibi saç derimin yağlı olduğunu bile bile ikinci bir saç ekimi yapmayı önerdiler. Ayrıca bu firmaya paranızı verdikten sonra, saç ekimi sonrası süreçte, işleri sizinle bitiyor ilgi ve alaka yok arayıp durumunuzu ne yapmanız gerektiğini de kimse söylemiyor. Özetle bu tarz firmalardan saç ekimi yapmadan önce epey bir araştırma yapın reklamlarında gösterilen sonuçlarla gerçek sonuçların ilgisi yok özellikle vertex bölgesinde saçlar çıkmıyor. Merkezden yaklaşık 2 hafta önce para iadesi istedim dönüş yapılmadı. Ben de savcılığa merkez hakkında suç duyurusunda bulunacağım. İlgililere duyurulur.
Yorum Gönder