Bir çanta kalmış kasaya gidiyorum okutamam diyor. Bunu başkada yok hiçbir şekilde ilgilenen yok yok deyip müşteriyi postalıyorlar. Hiçbir çözüm bulamıyor ve benim sorunum değil gidip depodan almıyorum ben bu ürünü barkod yoksa satışa niçin sunuluyor.
Yorum Gönder