11.02.2017 tarihinde 18.00 arabasıyla Ankara'dan Niğde'ye seyahat ettim. Otobüsten indiğimde atkımı unuttuğumu fark ettim. Otogar ı arayıp atkımı otobüsten alıp alamayacaklarını sordum. Adam bana tamam alır koyarız dedi. Ama son derece ciddiyetsiz bir şekilde dedi. Ertesi gün gittin sordum atkımı. Görevli yine aynı ciddiyetsizlikle atkın yok dedi. Bana dün gece takımı alamayacaklarını söyleseler hiç sıkıntı değildi ama alacağız deyip almıyorlar. Sonra da hiçbir şey olmamış gibi davranıyorlar.
Yorum Gönder