16 Şubat'ta yaptığım alışverişte bende 30 TL olan suluktan 65 TL aldılar eve geldim. Suluk bana çok pahalı geldi aradım bütün Toyzz Shop'ları ve suluğun 30 TL olduğunu öğrendim ve dedim ki ben "İstinye Park'a gelemem bana ters bana en yakın yerden değişeyim ya da iadesini yapayım", kesinlikle kabul etmediler. Çok kötü kızdım ve sinirliyim hakkımı arayacağım elimden ne geliyorsa ardına koymam!
Yorum Gönder