3 gün önce Deriden mağazasından aldığımız Timberland marka su geçirmez özelliğe sahip bot, havaların aşırı soğuk olmadığı zamanda ayaklarımızı soğuk tuttu. Ancak bu soğukluk parmak uçlarımızın uyuşmasına neden oldu. Karda ayaklarımız çıplak dolaşıyormuş gibi. Firmaya geri götürüp sıkıntımızı anlattığımızda bize verilen cevap botların göratex özelliği olduğu için hava aldığıdır. İade alamıyoruz istediğiniz yere başvurabilirsiniz dendi. Ve merkezlerine gönderip 1 hafta sonrada üründen kaynaklı bir sıkıntı olmadı gerekçesi ile iade talebi reddedildi. Kışın giymek için alınan, 500 lira verilen bir botun ayakları üşütmesi firmadakilere normal gelmiş. Keşke satarlarken kışlık diye satmasalarmış. Bu bot ancak baharlık/ yazlık kullanılabilir. Bilinen bir markanın müşteri ile bu şekilde dalga geçmeleri olmadı. Ürünün iadesinin yapılması için elimizden geleni yapacağım.
Yorum Gönder