İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

iPhone 'un Kötü Hizmeti.

2015 yılı Mart ayında yaklaşık 1000 USD vererek iPhone 6 16 GB telefon aldım. Bugün Apple Türkiye'yi arayıp şarjımın çabuk bittiğini ve telefonumda donmalar meydana geldiğini dile getirdim. Temsilcinin bana verdiği cevap bakınız. Telefonu kullandığınız için bataryanız bitmiş. Şimdi size soruyorum 1000 USD verip en iyi telefonu aldım. Kullanmadan duralım mı? Biz bu telefonu süs için aldık. Her iki senede bir telefon değiştirmek durumunda mıyız? Ayıptır günahtır, insanları salak yerine koymayın. (bir mühendisi kandırmaya çalışan müşteri temsilcisi.)

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget