İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

THY Uçağımı Kaçırdım Yardımcı Olunmadı.

Havalimanına iki buçuk saat önce gitmeme, check-inimi iki saat önce yapmama ve saatlerce önceden pasaport kontrolden geçmeme rağmen kapımın önünde beklerken uçağımı kaçırdım. Ve üzücü olan şu ki; tek değilim benim gibi bir düzine yolcu vardı. 310 numaralı kapıdan giriş yapmamız gerekiyordu ve ben kapının önünde oturup bekledim, ne bir memur, ne bir danışabileceğim bir görevli vardı. Kapı da kapalıydı üstelik. Bende uçağımız belki arızalanmıştır, rötar yapmıştır diye bekliyorum. Daha sonra 6.04'te bir memur geldi kapımızın önüne ve ona danıştığımda şu an Dubai yolcuları alınacak sizin uçağınız pistte uçuşa hazırlanıyor dedi. Bir anons bile verilmedi. Ve bu da yetmezmiş gibi koca Atatürk Havalimanı'nda oradan oraya dolaştırmaktan başka bir yardımları dokunmadı. Üstelik ben öğrenciyim uygun olsun diye aylar önceden kesmiştim biletimi ve şimdi yeni bilet almak için harçlığımın yarısını yatırdım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget