iPhone 6S cihazımı 1 sene önce aldım 1 yıllık garantisi olmasına rağmen cihazı teknik servisleri yapmıyor parmak izi okuyucusu çalışmıyor yapmıyorlar ücret karşılığında yapılacakmış madem öyle ben niye iPhone'a 3800 TL para ödeyip de aldım neye dayanarak bize bu telefonu satıyorlar işletim sistemine mi para ödüyoruz yoksa sağlamlığına mı kendilerinden kaynaklı donanımsal sorunu çözmüyorlar bir de para istiyorlar madem telefonlarına destek vermiyorlar o kadar uçuk bir fiyata satmasınlar her sene 500 TL verip sıfır telefon alsam 8 sene kullanırsın bunu 1 sene kullanamadık gereğinin yapılmasını istiyorum ABD bizlere adaletten bahsedip adaletsizlik yapıyor.
Yorum Gönder